piątek, 10 stycznia 2014

Staghound Mk. I [Italeri + Hauler + RB + Legend 1/35]


Na warsztat pada tytułowy model.



Dodatkowo do modelu postanowiłem dokupić blaszki Haulera, które są w trakcie sprowadzania.
Postanowiłem także wymienić lufy Browninga M1919 które są dostępne w ofercie RB - 35B82.


Początek prac skupił się na samych bryłach wieży i wanny bez mniejszych detali. Zamiana luf sprawiła, że pojazd zyska fajniejszy detal. Postanowiłem także wymienić gniazdo jak i samą antenę.
Z włazów silnika zeszlifowałem wyznaczniki doklejania elementów. Z własnego doświadczenia wiem, że po malowaniu je gdzieś tam widać i psuje to wygląda ostateczny. Wyznaczniki zamieniłem na małe dziurki wywiercone ostrzem skalpela.
Czekam także na szpachlówko-podkład, czyli Surfacera 1200 oraz 500 aby rozpocząć nadawanie faktur odlewu wieży jak i innych elementów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz